אופני ספינינג להשכרה

אופני כושר להשכרה
שעות
דקות
שניות

במקום 130 ₪, רק 75 ₪ לחודש בלבד!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

🔒 טופס מוצפן בטכנולוגיית SSL 🔒

אנו לא משכירים אופני ספינינג נכון להודעה חדשה, אבל ניתן לרכוש אצלנו אופני ספינינג חדשים בעסקה משתלמת יותר מהשכרה

המלצה על ספורטיבו

מפרט - השכרת אופני ספינינג

  • בלעדי לספורטיבו! המכשיר מגיע 3 תוכניות אימון שיעזרו לכם להפיק את המירב מהאימון!
  • אופני ספינינג לאימון ביתי אמיתי ומקצועי!
  • גלגל תנופה של 8 ק"ג!
  • מתאים למשקל של עד 100 ק"ג
  • מנגנון לקביעת עוצמת האימון וההתנגדות של גלגל התנופה
  • התאמת גובה כידון וגובה הכיסא בקלות ולמגוון גבהים
  • כולל צג דיגיטלי להצגת מהירות, מרחק, זמן ושריפת קלוריות
  • האופניים מצוידים בשני גלגלים לשינוע קל בין חדר לחדר
  • האופניים מצוידים בגומי למניעת החלקה ושיפור היציבות
  • פדלים עם תופסני בטיחות לנעליים

ספורטיבו בתקשורת

אימוני אירובי

ירידה במשקל

הגשמה עצמית

אופני ספינינג ספורטיבו
אופני ספינינג
אופני ספינינג מידות

מה ההבדל בין אופני כושר לאופני ספינינג?

אופני כושר ספורטיבו אופני כושר אופני ספינינג ספורטיבו אופני ספינינג
מימדים תופס מקום רב - אורך של 1.3 מ' על רוחב של 0.64 מ' תופס מעט מקום - אורך של 0.85 מ' על רוחב של 0.465 מ'
דיווש רגליים ישרות בלבד, בישיבה בלבד רגליים כלפי מטה, ניתן גם לעמוד ולדווש
כיוונון כיסא רק אחורה וקדימה אחורה וקדימה + למעלה ולמטה
שריפת קלוריות שורפות קלוריות במידה בינונית שורפות קלוריות במידה גבוהה בזכות העצימות הגבוהה

רוצה לשדרג את האימון שלך?

הוסיפו 75 ₪ בלבד וקבלו גם אליפטיקל להשכרה חודשית!

  • בלעדי לספורטיבו! המכשיר מגיע 3 תוכניות אימון שיעזרו לכם להפיק את המירב מהאימון!
  • אליפטיקל לאימון ביתי אמיתי ומקצועי!
  • כולל כיסא (הניתן להסרה) לאימון בישיבה
  • מתאים למשקל של עד 100 ק”ג
  • כולל צג דיגיטלי להצגת מהירות, מרחק, זמן  ושריפת קלוריות
  • צבע שחור
  • משקל המכשיר: 25 ק”ג

מידות המכשיר:
אורך 98 ס”מ
רוחב 46 ס”מ
גובה 165 ס”מ

  •  
אליפטיקל ספורטיבו

הוסיפו 75 ₪ בלבד וקבלו גם מכשיר חתירה להשכרה חודשית!

  • בלעדי לספורטיבו! המכשיר מגיע 3 תוכניות אימון שיעזרו לכם להפיק את המירב מהאימון שלכם!
  • מכשיר חתירה מקצועי לאימונים ביתיים!
  • המכשיר עובד על שרירי הגב, בטן, זרועות ורגליים
  • ניתן להשתמש במכשיר לאימון אנאירובי ואירובי
  • מנגנון מיוחד עם 12 רמות התנגדות
  • ניתן לקבוע את רמת השיפוע של המכשיר בקלות
  • מתאים למשקל עד 120 ק"ג!
  • כיסא מרופד ונוח
  • דוושות עם תופסני בטיחות לנעליים
  • ניתן להעמיד את המכשיר בקלות כדי שיתפוס פחות שטח אחסון
 

מידות המכשיר:
אורך 1.295 מ'
רוחב 0.48 מ'
גובה 0.30 מ'

מכשיר חתירה של ספורטיבו
שעות
דקות
שניות

כל הסיבות לבחור באופני כושר להשכרה

הרצון שלנו לשמור על עצמנו הוא מהותי, ובשנים האחרונות הוא במודעות גדולה וטובה יותר הרבה יותר ממה שהוא היה לאורך שנים. פתאום החל האדם לשים פעמיו לגוף ונפש כאחד. עבור הנפש, מבחינת מיני טיפולים מנטליים כמו פגישות אצל פסיכולוג או פסיכיאטר, קואצ’ינג או כל סוג פגישות טיפוליות אחרות. ומבחינת הנפש, דאגה למזון ומה שאנחנו אוכלים במהלך היום, שמירה על כושר ואנרגיה ועוד. ובהקשר זה יאמר, כי למעשה- גוף הוא ללא ספק חלק מנפש. כך שאכילה ושמירה על תזונה נכונה וכן שמירה על כושר הם בהחלט עבור הגוף, אך ממש לא פחות- גם עבור הנפש. וכך יוצא מצב שרבים נרשמים למכוני כושר או מועדוני כושר למיניהם, שוכרים מתקני כושר כמו הליכונים או אופני כושר להשכרה או פשוט יוצאים להליכה בים.

תוכן עניינים:

כך תשמרו על הכושר בקלות וביעילות – השכרת אופני כושר

אם תהיתם לעצמכם מהי הדרך הנכונה והטובה ביותר לשמור על הכושר, אין דבר אחת. אך ללא ספק, יש את הדרך האחת שהכי מתאימה לכם. יהיו אלו שיגידו שלעשות כושר בבית לא בא בחשבון- כי הם חייבים חברה של אנשים, יהיו אלו שיגידו שפטיש הכושר שלהם הוא לראות את השקיעה תוך כדי ריצה, ויהיו אלו שהשילוב של עשיית כושר ובית הם השילוב הכי נכון בעבורם והם לא יחליפו אותו בשום דבר אחר (אל תגלו, אבל אלו הם הרוב, למעשה). 

במקרים מסוג זה, אותם אנשים נוהגים לבנות חדרי אימונים או חדרי כושר פרטיים בבית במקרה הממש טוב, או במקרים הממוצעים יותר- לקנות עבור הבית מתקן כושר אחד או שניים. אך מה קורה כאשר לאחר חודש חודשיים של שימוש פשוט נמאס לכם מאותו מתקן שרכשתם? שאלה זאת מאפיינת את רוב בתי האב, שהרי הסיטואציה הזו היא המוכרת ביותר בעולם הכושר הביתי. במקרים מסוג זה, במקרה הטוב הופך מתקן הכושר לחפץ שמשתמשים בו פעם פעמיים בחודש ובמקרים הפחות טובים (ואלו שקורים ברוב המקרים)- מתקן הכושר הופך למתלה בגדים בחדר הכביסה. 

סיטואציה זו מתרחשת למעשה כמעט בכל בית שיש בו מתקן כושר שנרכש על ידי בעליו, אז אל תרגישו לא טוב עם עצמכם. וכעת נגלה לכם שישנו פתרון מושלם לסיטואציה הזו- מתקני כושר בשכירות. באמצעות השכרה של מתקני כושר, כמו לדוגמה אופני כושר להשכרה, לתקופה שאתם בוחרים, ניתן להתנסות במתקן, ללא כל התחייבות וכך לתכנן את המשך צעדינו לגביו (תרתי משמע).

אופני כושר להשכרה? רעיון מדהים! כיצד כעת אמצא את המתאימים לי ביותר?

תחילה נציין כי המתעניינים באופני כושר להשכרה צריכים להיות מזוהים עם העובדה שמדובר באימון אירובי המשולב באימון כוח. אם אכן זאת שיטת האימון שאתם מתעתדים להכניס לשגרת חייכם, דבר ראשון נציין שהגעתם למקום הנכון. וכעת, ניכנס בעובי הקורה.

אופני כושר להשכרה מאפשרים למשכירים אותם יתרונות כושר רבים שמתקנים אחרים לא יכולים להציע. אופני הכושר מאפשרים ביצוע כושר בעצימות נמוכה, מה שמאפשר ההנאה לבוגרים, מבוגרים, ואף אנשים שמתאוששים מפציעות- כאחד! השימוש באופני הכושר דווקא מטיב עם אלו האחרונים ומאד נכון בעבורם עבור החלמתם שכן השימוש באופני כושר מאפשר תרגול מעולה עבור הברכיים וחיזוקם, עקב התנועה המעגלית של הרגל. אותו הדבר לגבי אנשים הסובלים מבעיות רפואיות כרוניות בגב התחתון, אשר קשה להם למצוא מכשיר כושר מתאים בעבורם, אם בכלל. אז חדשות מצוינות- אופני הכושר יעשו עבורכם את העבודה ואף ללא כל כאב.

לזכות אופני כושר להשכרה ייאמר, כי תקציבית- הם נכונים בעבור כל תקציב. שכן, עלות אופני כושר להשכרה היא נמוכה יחסית, בייחוד בהשוואה למתקני כושר רבים אחרים. כך לדוגמה, הליכונים, מולטיטריינרים, אליפטיקל וכדומה, שנחשבים יקרים בהרבה.

מעולה, אני מעוניין! אילו סוגים של אופני ספינינג להשכרה יש בנמצא?

ישנם הרבה מאד סוגים של אופני כושר להשכרה, גדולים או קטנים יותר, קלאסיים או מורכבים יותר, יקרים או זולים יותר. בהתאמה לכל כיס, לכל מטרה ולכל צורך. בנוסף לכל האמור, חשוב גם לציין שתוכלו לבחור בין אופני כושר מכניים לאופני כושר חשמליים. כאשר אנו מדברים על אופני כושר להשכרה, אנו מדברים על ארבעה סוגים עיקריים לדוגמה. 

הסוג הראשון הם אופני כושר מסוג ניצבים. אלו הם אופני הכושר הקלאסיים. הם מורכבים מגלגל תנופה אחד, כידון ולוח בקרה. לוקח הבקרה מאפשר למשתמש להיחשף לכל מה שחשוב במהלך האימון, ובין הפרטים הללו נתוני שריפת קלוריות, גמיעת מרחק, דופק ורמת קושי. שניים הם אופני כושר בעלי משענת, אלו הם קלאסיים משודרגים, בעלי משענת גב, אשר מהווה נוחות מירבית בעבור המתאמן. אופני כושר אלו מצוינות לשימוש בעבור מתאמנים מבוגרים יותר, שקצת יותר קשה להם להתאמן כאשר גבם זקוף ולהחזיקו.

סוג שלישי הוא אופני הרוח. אלו אופניים המיועדים בעיקר לאימונים מסוגי HIT ולאימונים פונקציונאליים. ההתנגדות באמצעות הדיווש באופניים אלו נוצרת על ידי הרוח, באמצעות גלגל תנופה גדול בצורת מאוורר המורכב בהן. לאופניים אלו ידיות אשר נעות בהתאם לתנועות הדיווש, ועקב כך מפעילים המתאמנים גם את פלג הגוף העליון שלהם. מאחר שההתנגדות נוצרת על ידי הרוח, עוצמת האימון באמצעות אופניים אלו גדלה ככל שגדלה עוצמת ההתנגדות.

רביעיים והדובדבן שבקצפת הם אופני הספינינג, אשר מיועדים למטיבי לכת בתחום הכושר. צורת אופני הספיניניג היא כשל אופניים לרכיבת שטח, והשימוש בהם מצריך מהמתאמן לרכון קדימה מעל כידון האופניים אשר ממוקם נמוך יותר. עקב תנאים אלו הדיווש באופני הספיניניג מצריך דיווש קשה יותר, ומאמץ של שרירי הגב והבטן. עקב כך, חשוב שמתאמני אופני ספינינג יהיו אנשים שחיים כושר זה תקופה ואינם מתחילים בתחום או סובלים מבעיות גופניות למיניהן. 

בחרתי את הסוג המתאים לי ביותר, כיצד מבצעים את ההשכרה?

או, מצוין ששאלת! לסיום נציין את החשיבות שבבחירת הספק. כאשר אנו משכירים אופני כושר לתקופה מסוימת, או בעת השכרת ציוד לאירועים, ישנה חשיבות גבוהה ביותר לספק אשר מבצע בעבורנו את שירות ההשכרה. ככל שמדובר בחברה מקצועית יותר ואמינה יותר, כך בהתאמה חוויית השירות שלכם הלקוחות תהיה טובה יותר. בין אם מבחינת טיב המוצרים ואיכותם, מבחינת השירות הלקוחות ועוד ועוד פרמטרים חשובים נוספים. אם אתם מעוניינים בחוויה טובה ונעימה של כושר, ללא התחייבות ועם מקסימום של שירות לקוחות עד הבית, אתם יותר ממוזמנים ליצור עמנו קשר ולהתחיל לדווש אל עבר היעד.