אופני כושר למבוגרים

אימוני אירובי

ירידה במשקל

הגשמה עצמית

אופני כושר למבוגרים – שומרים על הכושר בכל גיל

עבור מי מכם שמבצע אימוני כושר באופן תדיר, וגם עבור מי שמעוניין להתחיל את הצעדים הראשונים שלו בעולם, אנחנו רוצים להכיר לכם מכשיר כושר מופלא שיש לו את האפשרות לסייע לכולנו. בין כל מיני מכשירים מוכרים יותר ומוכרים פחות, ניתן להבחין גם במכשיר כושר שמלווה אותנו כבר במשך שנים ארוכות מאוד – אופני כושר למבוגרים. אופני כושר למבוגרים הם אחד המכשירים האהובים ביותר על עשרות אלפי מתאמנים בארץ ובחוץ לארץ, ולכן כדאי להכיר אותם ואת היתרונות שלהם קצת יותר מקרוב. אז אופני כושר למבוגרים – מתחילים לפדל ויוצאים לדרך!

אופני ספינינג למבוגרים
אופני ספיניג למבוגרים של ספורטיבו

מבצע על אופני ספינינג! במקום 1290 ₪, רק 990 ₪ בלבד!

אופני כושר למבוגרים של ספורטיבו

תוכן עניינים:

מוצרים מעולים
0
תוכניות אימון לכל מוצר
0
תשלומים ללא ריבית
0

מבצע מוגבל בזמן ועד גמר המלאי! 😱

זה לא הזמן להסס, זה הזמן לדאוג לעצמך ולהתחיל להתאמן

ועכשיו יש לנו עוד הטבה כי הבריאות שלך סופר-חשובה לנו!

קנית מאיתנו מכשיר? מגיעה לך שיחת ייעוץ בשווי 150 ₪ עם אופיר מאמנת הכושר שלנו! בשיחה אופיר תמליץ לך על תוכנית אימונים מעולה וטיפים על תזונה נכונה  💪

אופיר מאמנת הכושר של ספורטיבו

שעות
דקות
שניות
המלצה על ספורטיבו

מה הם אופני כושר למבוגרים?

בואו נתחיל מלהבין על מה בעצם אנחנו מדברים כאן, כשאנחנו מזכירים את המכשיר הכל כך נפלא הזה. אופני כושר למבוגרים הם מכשיר כושר שצורתו מדמה צורה של אופניים, אולם להבדיל מאופני שטח – כאן הרכיבה מתבצעת במקום. אופני כושר למבוגרים יכולים להגיע במגוון צורות: אופניים גבוהים, אופניים נמוכים, אופניים ללא משענת, אופניים עם משענת, אופניים עם ידיות קדמיות, אופניים עם ידיות צידיות ועוד.

אופני כושר למבוגרים מאפשרים לכם לבצע אימון כושר שכולו רכיבה אחת גדולה, שבה אתם יכולים לגמוע קילומטרים בודדים או עשרות קילומטרים באימון אחד – בהתאם לרמת הכושר שלכם. כמובן שככל שתבצעו יותר אימונים באמצעות אופני כושר למבוגרים, ככה תוכלו להבטיח לעצמכם תוצאות ושיפור אדיר ביכולות הגופניות שלכם.

אופני כושר למבוגרים הם אחד ממכשירי הכושר הוותיקים והטובים ביותר בשוק

היום ניתן למצוא כל מיני מכשירי כושר שונים בשוק, שחלקם מגיעים כדי להישאר וחלקם לא מוכיחים את עצמם בתור יעילים מספיק. לעומת המכשירים השונים, שמנסים לבדוק את היעילות שלהם בשוק – אופני כושר למבוגרים כבר עשורים רבים מלווים את מגוון המתאמנים בארץ ובחוץ לארץ, והוכיחו את עצמם כבר מזמן בתור מכשירים סופר יעילים וטובים.

אם בעבר היו נמצאים אופני כושר למבוגרים רק בחדר הכושר, לאימון עצמאי, הרי שניתן לראות היום התפתחות גדולה בתחום, ושקיימים שיעורים כמו ספינינג או סייקלינג שעושים באופני כושר למבוגרים שימוש לאורך אימון ממוקד וספציפי לקבוצות.

אופני כושר למבוגרים – בבית או בחדר הכושר?

כאשר מדברים על אופני כושר למבוגרים, מדברים בעצם על עולם שיכול להביא איתו כמה אפשרויות – אימונים אישיים, אימונים קבוצתיים, אימונים בחדר הכושר או אימונים ביתיים. נשאלת השאלה האם כדאי להציב אופני כושר למבוגרים בבית, או שעדיף להסתפק בציוד שקיים בחדר הכושר. על השאלה הזו, חברים וחברות, אנחנו יכולים לענות בצורה חד משמעית ומובהקת – אימונים ביתיים הם שונים לחלוטין מאימונים בחדר הכושר. אז איך השוני הזה בא לידי ביטוי?

ובכן, כאשר אנחנו מדברים על אופני כושר למבוגרים שנמצאים בחדר הכושר, אנחנו בעצם מדברים על אחד המכשירים היותר מבוקשים על ידי המתאמנים. למעשה, מתקבלת כאן תוצאה שעל מנת לערוך אימון עם אופני כושר למבוגרים בחדר הכושר, תצטרכו לא פעם להמתין דקות ארוכות שהמכשיר יתפנה – דבר שבחלק מהמקרים גם לא קורה בכלל. במקום שתאלצו לעזוב את האימון מבלי שהשתמשתם באופני כושר למבוגרים, אתם בהחלט יכולים לרכוש לעצמכם זוג כזה הביתה, ולהנות מאין ספור יתרונות. אז מהם היתרונות האלו? בואו ונבדוק ביחד.

תשכחו מהמתנה בתורים לאופני כושר למבוגרים

אז בראש ובראשונה, הפועל היוצא של רכישת אופני כושר למבוגרים הביתה הוא החסכון בתורים ובהמתנה לפינוי המכשיר. ברגע שהמכשיר הוא רק שלכם, אתם יכולים פשוט להשתמש בו – מבלי שאף אחד אחר יקבע לכם את לוח הזמנים. הנגישות של אופני כושר למבוגרים יכולה לתרום לכם לביצוע אימונים אינטנסיביים יותר, ארוכים יותר, ובמשך יותר פעמים בשבוע. מכאן, הדרך לשיפור הכושר הגופני שלכם תהפוך לקצרה ויעילה במיוחד – וזוהי הרי המטרה שלשמה נתכנסנו מלכתחילה.

אופני כושר למבוגרים2

תשכחו מהמתנה בתורים לאופני כושר למבוגרים

אז בראש ובראשונה, הפועל היוצא של רכישת אופני כושר למבוגרים הביתה הוא החסכון בתורים ובהמתנה לפינוי המכשיר. ברגע שהמכשיר הוא רק שלכם, אתם יכולים פשוט להשתמש בו – מבלי שאף אחד אחר יקבע לכם את לוח הזמנים. הנגישות של אופני כושר למבוגרים יכולה לתרום לכם לביצוע אימונים אינטנסיביים יותר, ארוכים יותר, ובמשך יותר פעמים בשבוע. מכאן, הדרך לשיפור הכושר הגופני שלכם תהפוך לקצרה ויעילה במיוחד – וזוהי הרי המטרה שלשמה נתכנסנו מלכתחילה.


כן סגור, לא סגור – אתם עושים אימון אך ורק מתי שמתאים לכם

חדר הכושר שלכם יכול להיות הכי גמיש ונגיש בעולם, אבל בסופו של דבר – יש לו את שעות הפתיחה והסגירה שלו. לא מעט חדרי כושר עובדים בשעות מסויימות למשך היום, למשל מ8:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים, ואז שוב מ16:00 אחר הצהריים ועד 20:00 בערב. ומה עם מי שמתאים לו להתאמן בדיוק בשעות הצהריים? ובכן, האדם הזה עלול לפספס את היכולת שלו להתאמן. בנוסף לשעות המורכבות, שלא פעם לא מאפשרות למתאמנים רבים להגיע ולהתאמן כרצונם, יש גם בעייתיות נוספת מבחינת הימים בשבוע. לא מעט חדרי כושר נסגרים בימי שישי ובימי שבת, וכך גם בחגי ישראל השונים. עבור לא מעט מתאמנים הזמן המושלם לאימון הוא דווקא בימים הפנויים האלו, וכך מתפספס לו האימון.

ברגע שאתם מציבים אופני כושר למבוגרים בבית שלכם, אתם יכולים לבחור מתי להתאמן – בבוקר, בצהריים, בערב, בחג, בערב החג, בשבת ובקיצור מתי שנוח לכם, אך ורק לכם, בלי תלות באף גורם חיצוני אחר.


להתאמן איך שנוח לכם, ואיפה שנוח לכם

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מתלבשים לחדר הכושר, ומרגישים לא ממש בנוח עם עצמנו. אנחנו מדמיינים את הגברים החסונים ואת הנשים החטובות שמגיעים לחדר הכושר, ומיד מרגישים חוסר ביטחון לגבי הנראות החיצונית שלנו. אנחנו מחליפים גופיות, קונים טייצים מיוחדים, ומנסים להתאים כל פריט ככה שהנראות שלנו תהיה הולמת מספיק את חדר הכושר.

עם אופני כושר למבוגרים שמוצבים בבית שלכם, אתם ממש לא צריכים לחשוב כל כך הרבה לפני שאתם יוצאים לחדר הכושר. אתם יכולים להתלבש בדיוק איך שנוח לכם, מבלי לחשוש מה יחשבו עליכם או איך תיראו בעיני עצמכם במראה. זה היופי הגדול של אופני כושר למבוגרים שנמצאים בבית, ואתם מוזמנים להנות מכל היופי הזה גם בעצמכם.


אוזניות לאוזניים, טלוויזיה פתוחה, וקדימה – אתם יוצאים לאימון על דרך המלך

חדר הכושר אמנם מאפשר לנו לצפות בטלוויזיה או להאזין למוזיקה בזמן האימון, אבל גם התכניות וגם השירים שיתנגנו ברקע הם לבחירת המאמנים של חדר הכושר. ברגע שאתם מתאמנים בבית, אתם אלו שיכולים לבחור לעצמכם את הפלייליסט לאימון המושלם, לפתוח את הטלוויזיה על איזה ערוץ שרק מתחשק לכם, ופשוט להעביר את זמן האימון בכיף. בין אם תבחרו באימון קליל של כחצי שעה או 45 דקות, ובוודאי אם תבחרו באימון אינטנסיבי יותר שיתפרש על פני שעה וחצי או שעתיים – השילוב בין אופני כושר למבוגרים ביתיים לבין היכולת שלכם להעביר את הזמן בכיף הוא השילוב המושלם ביותר.

אופני כושר למבוגרים – כל הסיבות לבחור דווקא בהם

אופני כושר למבוגרים הם מכשיר נוח ביותר לאימון. מדובר כאן על האימון האידיאלי עבור אנשים מכל סוגי האוכלוסיות –  בני נוער, אנשים צעירים ואנשים מבוגרים, וגם עבור אנשים שתמיד רצו לדעת איך רוכבים על אופניים, אבל פחדו מדי לנסות לעלות עליהם. מדובר כאן על מכשיר סטטי שלא זז מהמקום, ומאפשר לכם לרכוב למרחקים גם בלי לזוז מילימטר אחד קדימה. למעשה, אופני כושר למבוגרים מהווים פתרון אולטימטיבי גם עבור אנשים שמעוניינים לשבת במהלך האימון שלהם. כן, לא כולנו יכולים לבצע אימונים בעמידה, כמו ריצה על המסלול לדוגמה, ויש אנשים שבשבילם ביצוע של אימון תוך כדי ישיבה הוא לא פחות ממושלם.

אופני כושר3

מחפשים למה לא להתאמן בגלל מזג האוויר? תשכחו מהתירוצים

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו כבר מחליטים שכן נלך לאימון, אבל מזג האוויר שבחוץ לא מאפשר לנו לעשות את זה. כן, מדינת ישראל ידועה בשל מזגי האוויר המשתנים והמשונים שלה, כאשר בימי הקיץ אנחנו עלולים לסבול מלחות איומה ומעלות חום גבוהות במיוחד, ובימי החורף הגשם גורם לנו לרצות לא לזוז לשום מקום, אלא להישאר מתחת לשמיכה שלנו. מפה הדרך לוותר על האימון הופכת קצרה במיוחד, וחבל – הוויתור העצמי מהסוג הזה מוביל לאובדן הכושר הגופני שלכם.

ברגע שיש לכם אופני כושר למבוגרים בבית, שום מזג אוויר לא יכול להשפיע עליכם. קר לכם? אין שום בעיה – התלבשו והתחילו את האימון, מבלי לשים על עצמכם עשר שכבות שונות של גופיות ארוכות ומעילים. חם לכם? גם לזה יש פתרון – הדליקו את המזגן על מעלות שיוכלו לקרר את החדר ואתכם, ותוכלו להנות מאימון מושלם. עד כאן נשמע טוב, נכון? חכו – עוד לא סיימנו!

מי ביקש היגיינה מקסימלית ולא קיבל?

יתרון נוסף של אופני כושר למבוגרים שאתם מציבים בבית שלכם הוא יתרון שקשור בהיגיינה. במיוחד אחרי תקופת הקורונה, שבה למדנו שהדבקות במחלות שונות מתרחשות הרבה יותר בקלות ממה שחשבנו, כל אחד ואחת מאיתנו רוצים להגן על עצמנו עם כמה שיותר חיטוי, היגיינה ושמירה על הניקיון. ברגע שאתם מתאמנים עם אופני כושר למבוגרים שמוצבים בחדר הכושר, אתם לא מבטיחים לעצמכם את ההיגיינה הזו במאה אחוז. לעומת זאת, אופני כושר למבוגרים שמוצבים בבית שלכם הם אופני כושר שאתם יכולים להבטיח שעוברים חיטוי אחרי כל אימון ואימון, ושרק אתם אלו שמשתמשים בהם.

חנייה, פקקים, התארגנות מוקדמת – כל מה שאופני כושר למבוגרים ביתיים יכולים לחסוך לכם

אין דבר מתסכל יותר מאשר לרצות לבצע אימון, אך על מנת להגיע לחדר הכושר אתם צריכים לעבור דרך ארוכה הכוללת עמידה בפקקים הנוראיים של כבישי ישראל, חיפוש מתמיד אחר חנייה, והתארגנות מוקדמת עם תיק שמכיל את כל הדברים שאתם זקוקים להם. אין דבר מתסכל יותר מלהגיע לאימון אחרי כל הדרך המתישה הזו, ואופני כושר למבוגרים שמוצבים בבית שלכם חוסכים לכם את כל הבלאגן הזה. הנגישות של אופני כושר למבוגרים שנמצאים בבית היא דבר שאין לו שום תחליף, ולכן הם הפתרון המושלם ביותר לאימונים הביתיים שלכם.

מחירים של אופני כושר למבוגרים

אופני כושר למבוגרים הם עולם ומלואו, שמציע לכם אין ספור דגמים שונים. משום שכך, חשוב לציין כבר עכשיו שטווח המחירים עבור אופני כושר למבוגרים הוא גדול במיוחד. עד כמה גדול? ובכן, תוכלו למצוא אופני כושר למבוגרים בעלות של בין 2,000 ש"ח ל-4,000 ש"ח, לעומת אופני כושר למבוגרים מסוגים אחרים שיגיעו גם למחירים של בין 8,000 ש"ח ל-10,000 ש"ח ויותר. כמו שהזכרנו קודם בקצרה, כמובן שעבור אופני כושר למבוגרים יד שנייה תצטרכו לשלם מחירים מופחתים, אולם גם המחירים שלהם יהיו ביחס לדגם: דגם שעולה ביד ראשונה 8,000 ש"ח יוכל להגיע לכ-6,000 ש"ח במחיר של יד שנייה, לעומת דגם שעולה ביד ראשונה 4,000 ש"ח ויוכל להגיע לכ-2,000 ש"ח במחיר של יד שנייה.

אופני כושר למבוגרים – האם אפשר לרכוש יד שנייה או שעדיף חדש?

ניתן למצוא היום עשרות אלפי דגמים שונים של אופני כושר למבוגרים, ונשאלת השאלה האם יש צורך לקנות מכשיר חדש או שאפשר דווקא להסתפק במכשיר יד 2. ובכן, את השאלה הזו ניתן לסווג לכמה חלקים:

  1. אופני כושר למבוגרים יד שנייה כבר היו בשימוש של מישהו אחר. המשמעות של העניין הזה היא שאתם מקבלים כאן מכשיר שעבר עליו דבר או שניים, וייתכן שהוא יגיע אליכם במצב לא ממש טוב. במידה ואתם בוחרים לרכוש אופני כושר יד שנייה, חשוב לוודא היטב את תקינות המכשיר, על מנת לא למצוא את עצמכם עם מכשיר חסר תועלת ששילמתם עליו אלפי שקלים.
  2. עבור אופני כושר למבוגרים יד שנייה תשלמו פחות מאשר עבור אופני כושר למבוגרים יד ראשונה, וברוב הפעמים תוכלו לרכוש לעצמכם דגם טוב יותר. אז למה בעצם אנחנו מתכוונים כאן? לצורך העניין, דגם מתקדם ביותר של אופני כושר למבוגרים יכול לעמוד על מחיר של כ-6,000 ש"ח, אולם אם תרכשו בדיוק את אותו הדגם יד שנייה תוכלו למצוא אותו גם ב-4,500 ש"ח. מדובר כאן על הנחה משמעותית ביותר שחשוב לקחת בחשבון.
  3. אופני כושר למבוגרים יד ראשונה הם אופניים שסביר להניח שתרכשו במקום מקצועי, שיודע להמליץ לכם על דגם שמתאים לכם באופן אישי. כן, אופני כושר למבוגרים לא בוחרים סתם כך, הם צריכים להתאים לכם מבחינת גובה, משקל, רקע רפואי ועוד. במידה ותבחרו באופני כושר למבוגרים יד שנייה, תאלצו להסתפק במה שהמוכר שלכם מציע, ולא בהכרח מדובר על מכשיר שמתאים למאפיינים האישיים שלכם.


בחירת אופני כושר למבוגרים היא בחירה שצריך להקדיש לה זמן

התחלנו לגעת בקצרה בנושא של התאמת אופני כושר למבוגרים למאפיינים האישיים של כל מתאמן או מתאמנת, ועכשיו הגיע הזמן להרחיב. בסופו של דבר, כל אחד ואחת מאיתנו מגיעים עם מאפיינים אישיים שונים, הכוללים בעיות בברכיים, בעיות בגב, גובה שונה, משקל שונה, גיל ועוד. כל הנתונים האלו נאספים לכדי איפיון אחד וברור שלכם, והתאמת אופני כושר למבוגרים צריכה להיעשות בהתאם לו. ייתכן שאנשים צעירים יותר יוכלו לבחור בין אופני כושר למבוגרים שהכיסא שלהם מוגבה לבין אופני כושר למבוגרים עם כיסא נמוך, אולם אנשים מבוגרים, לדוגמה, יצטרכו לבחור אך ורק בדגם של אופני כושר עם מושב נמוך. בחירה לא מותאמת של אופני כושר למבוגרים עלולה לעשות לכם נזק, ולכן חשוב להיערך אליה בהתאם.


עם אופני כושר למבוגרים אתם בדרך לעשות את השינוי שתמיד רציתם

תמיד חלמתם להיראות טוב, להסתכל במראה ולהיות מרוצים מהתוצאה, ולהרגיש שאתם פשוט שלמים עם עצמכם. עם אופני כושר למבוגרים אתם בדרך להשיג את המטרה הזאת בדיוק, ולאפשר לעצמכם חיים נטולי דאגות מבחינת המראה החיצוני שלכם. עם אופני כושר למבוגרים אתם מבטיחים לעצמכם שיפור של סיבולת לב ריאה, פיתוח השרירים וחיטוב אדיר – בדיוק כמו שרציתם תמיד, וכך יתרמו לאיכות החיים שלכם וגם יאריכו את תוחלת החיים שלכם.

אופני הכושר הביתיים תופסים שטח קטן ולכן מתאימים גם לאנשים מבוגרים שגרים בדירות קטנות מימדים. אופני כושר שלנו אמינים ואינם נוטים להתקלקל בתדירות גבוהה ולכן ישמשו אתכם בנאמנות למשך שנים רבות ובריאות. לסיום, רכישה של אופני כושר היא השקעה נבונה בתנאי שאתם באמת משתמשים בהם לאימונים ולא הופכים אותם למתלה עבור בגדים.

ספורטיבו – ככה קונים היום אופני כושר למבוגרים

אנחנו בספורטיבו מציעים לכם עשרות דגמים שונים של אופני כושר למבוגרים, כך שכל אחד ואחת מכם יוכל למצוא את עצמו בקלות במבחר הגדול. נשמח לפגוש אתכם בחנות שלנו, להמליץ לכם על המכשיר המתאים לכם וללוות אתכם בכל הליך הבחירה. נתראה בקרוב!

אופני כושר

החשיבות של אופני כושר למבוגרים בגיל השלישי

יש המון מכשירי כושר שלא נגיד עליהם לעולם את המשפטים הבאים שתקראו כאן, אבל כשמדברים על אופני כושר למבוגרים מדברים על מכשיר שהוא לא פחות מאשר מציל חיים עבור הגיל השלישי. הגיל השלישי בסך הכל מחפש מכשיר כושר איכותי שיאפשר לו להניע את הגוף ולהפעיל את השרירים, מבלי לסחוט ממנו יותר מדי מאמצים או אנרגיות. אופני כושר למבוגרים שומרים על החיוניות, מאפשרים תזוזה נעימה וזרימת דם בגוף, ומספקים את אימון הכושר המושלם עבור כל גיל וגיל – גם לגיל השלישי.

לא סתם אלפי אנשים בוחרים להציב אופני כושר למבוגרים בבית שלהם

עצם היותו של מכשיר הכושר הזה יעיל כל כך עבור מבוגרים, גורמת לכך שהם ירצו לא רק להתאמן עליו בחדר הכושר, אלא גם לאפשר לעצמם גישה נוחה אליו על ידי הצבה שלו בבית המגורים שלהם. בסופו של דבר, אנשים שמגיעים לגיל השלישי כבר פחות רוצים להסתובב מחוץ לבית, ומעדיפים להישאר במרחב הבטוח והמוגן שלהם – הבית שלהם, ואם הם יכולים לשלב בו גם חווית אימון, אז למה לא בעצם?

ברגע שאופני כושר למבוגרים מוצבים בתוך הבית, אותם אנשים יכולים להנות מאימון מצוין בתנאים שלהם – הם יכולים לבחור האם להפעיל את המזגן, האם לשמוע מוזיקת רקע, או האם להמשיך לצפות בסדרת הטלוויזיה שאותה הם כל כך אוהבים במקביל לאימון. הם לא תלויים באף אחד, וזה בדיוק מה שהם מחפשים.

מיקום של אופני כושר למבוגרים בתוך הבית – זה באמת אפשרי?

בתים של אנשים מבוגרים הם בתים מרווחים, הגוזלים כבר יצאו מהקן והותירו אחריהם לא מעט חלל פנוי. המבוגרים יכולים לבחור האם להציב את האופניים באחד החדרים שנותרו ריקים, האם לנצל את חלל המרפסת להצבת האופניים, ואם יש להם חצר או גינה גדולה – גם הן יכולות להיות פתרון מעולה להצבת האופניים בשטח חיצוני ומאוורר. הכל אפשרי עם אופני כושר למבוגרים, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט לבחור, אז קדימה – התחילו לחשוב על איך תעשו את זה בצורה שתהיה לכם הכי נעימה.

שאלות נפוצות

באימון על אופני כושר אנו עובדים על שרירי הרגליים בעיקר, אך גם על שרירים אחרים. בנוסף אנו משפרים גם את סיבולת לב-הריאה שלנו ושורפים הרבה קלוריות!

בהחלט! המכשיר מגיע עם חוברת התקנה (למקרה שתקחו אותו באיסוף עצמי) + תוכניות אימון מפורטות!

  • ניתן לשלם בכרטיס אשראי דרך האתר עד 6 תשלומים
  • ניתן לשלם בכרטיס אשראי בטלפון עד 6 תשלומים
  • ניתן לשלם בהעברה בנקאית או במזומן בתיאום טלפוני בלבד

קיימות 3 אפשרויות לקבלת המכשיר:
1. איסוף והרכבה עצמית ממחסני החברה ברמלה, רח' הר חרמון 1 או מרח' ל"א 45, ת"א- ללא תשלום

2.הובלה בלבד עד בית הלקוח (ללא הרכבה) בעל הארץ ב-149 ₪ בלבד! 

3. הובלה והרכבה עד בית הלקוח בכל הארץ ב-199 ₪ בלבד!

קיימות 2 אפשרויות לקבלת המכשיר:
1. איסוף והרכבה עצמית ממחסני החברה ברח' מוצא 1 ת"א - ללא תשלום

2.הובלה בלבד עד בית הלקוח (ללא הרכבה) בכל הארץ ב-149 ₪ בלבד! 

כן. יש שנה אחריות על המכשיר