בחירה נכונה של אליפטיקל

אליפטיקל

כולם רוצים להיות חטובים לקראת הקיץ, אך השאלה היא איזה מכשיר כושר יניב את הפעולה האירובית הטובה ביותר? אם כן, אליפטיקל הפתרון האידיאלי לחיטוב, המפעיל סימולטנית מספר שרירי גוף, תורם בעיצוב שרירי הגוף תוך כדי עבודה על סיבולת לב ריאה ללא פגיעה במפרקים.

איך בוחרים נכון את מכשיר האליפטיקל

קיימים בשוק מגוון אליפטיקלים, כאשר ההבחנה ביניהם מתבטאת בעיקר במיקום גלגל התנופה וכן בגודלו, ולמעשה ניתן לומר כי הפרמטרים החשובים באליפטיקל הינם יציבות המכשיר- ככל שהמכשיר יציב יותר כך האימון יהיה חלק, טוב ואליפטי יותר. יציבות המכשיר מושפעת ממשקל האליפטיקל וכן מגודל המבנה הבסיסי

גלגל תנופה- ככל שהגלגל כבד יותר כך תנועת האליפטיקל חלקה יותר, יציבה יותר והסיבוב האליפטי גדול ומדויק יותר. חשוב לציין שככל שמחיר האליפטיקל גבוהה יותר שני הפרמטרים האלה משתפרים ואיכותיים יותר. בשורה התחתונה מומלץ לבחור אליפטיקל הכולל גלגל תנופה כבד ובעל מבנה מסיבי, המעניקים יציבות ופעולה נכונה.

אורך הצעד במכשיר האליפטיקל

בנוסף להכול, חשוב ורצוי להעניק את תשומת הלב לאורך הצעד של האליפטיקל, אשר מהווה פרמטר חשוב לאימון אפקטיבי ונכון. אורך צעד קצר הנסוב סביב 25 ס"מ, אורך צעד כזה עשוי לפגוע באימון נכון ויביא לתחושה של הליכה בלתי רציפה וחלקה- ממש כמו קפיצה במדרגות. ובהתאמה, אורך צעד אידיאלי נע בין 40-50 ס"מ. כך שהעדיפות תמיד תהיה לטובת אורך צעד שכזה, אשר מייצר מצב בו התנועה הינה אליפטית, חלקה, נכונה למפרקי הרגליים, ותניב תוצאות טובות.

אימון כייף ואפקטיבי ביותר עם מכשיר האליפטיקל

אם כך, שריפת קלוריות באמצעות אימון על מכשיר האליפטיקל הינה גבוהה ומניבה תוצאות אידיאליות, אך יש לדעת ולבחור את סוג המכשיר הנכון, וכאשר תעשו זאת ותתחילו להתאמן, תרגישו את התוצאות ומהר, ועל כן אליפטיקל הינו המכשיר המכין אתכם לקיץ הבא. אם בא לכם לגוון תוכלו תמיד לנסות את מכשיר הליכון חשמלי או אופני כושר לאימון ספורטיבי ואינטנסיבי