דברים שחשוב לדעת על מסלול ריצה

מסלול ריצה

אוהבים לרוץ? מחפשים כל הזמן אחר דרכים לשדרוג חווית האימון שלכם? רוצים לראות איך הגוף שלכם עובר תהליך אדיר של שיפור היכולות הפיזיות שלו? בעזרת מסלול ריצה אתם יכולים לקבל את כל אלו בבת אחת, מבלי להתאמץ יותר מדי. מסלול ריצה מביא איתו עולם שלם של יתרונות עבור מתאמנים בכל דרגות הכושר השונות, ואם גם אתם מתעניינים בו, כדאי שתדעו עליו כמה דברים שישדרגו את האימון שלכם ויהפכו אותו ללא פחות ממושלם.

מסלול ריצה – להיות בקונטרול מלא על הדרך שאתם עוברים

מסלול ריצה מאפשר לכם אימון שבו אתם לא צריכים מרחבים ענקיים, אתם פשוט צריכים להמשיך ולרוץ עליו על מנת לצבור קילומטרים לאימון שלכם, אבל איך תדעו כמה קילומטרים עברתם ובאיזו מהירות? ובכן, מסלול ריצה היום מביא איתו צג דיגיטלי שמציג בפניכם את כל נתוני האימון שלכם בלייב, וגם מסכם לכם אותם בסוף כל אימון.

ברגע שנאספים הנתונים השונים על ידי מסלול ריצה, נתונים כמו מהירות הריצה הממוצעת שלכם, המרחק שאותו עברתם לאורך האימון, הדופק שלכם ועוד, אתם יכולים להתחיל ולייצר לעצמכם גרף של שיפור, ולראות את הדרך הגופנית שאתם עוברים. בהתאם, אתם יכולים להבין האם אתם רוצים להעלות רמה, להוריד רמה, או דווקא להמשיך ולהישאר ברמה הנוכחית שלכם.

מסלול ריצה – אפשר לרוץ גם בשיפוע

אחד הדברים הבולטים ביותר במסלול ריצה הוא האפשרות לשנות את שיפוע הריצה. אם עד היום התרגלתם לרוץ בדרך מישורית בלבד, או לחפש אחרי הרים בארץ שיאפשרו לכם אימון ריצה קצת יותר מאתגר – עם מסלול ריצה אתם יכולים להפסיק את החיפוש הזה.

מסלול ריצה מאפשר לכם להטות מעט את המכשיר, כך שיתקבל שיפוע שיעזור לכם להנות מאימון אתגרי, משיפור יכולות סיבולת לב הריאה שלכם, מחיזוק שרירי הארבע-ראשי שלכם ועוד.

ספורטיבו לרכישת מסלול ריצה

אצלנו בספורטיבו תוכלו למצוא דגמים רבים של מסלול ריצה, בתקציבים שונים ועם יכולות שונות, כך שכל אחד ואחת מכם יוכלו למצוא את מסלול הריצה שמתאים להם בדיוק. פנו אלינו עוד היום ונלווה אתכם במקצועיות עד רגע הבחירה.