טיפים לאימון אופני ספינינג לרכיבה אולטימטיבית

אופני ספינינג כבשו את העולם כבר מזמן, ומאות אלפי אנשים מסביב לעולם נהנים מפידולים בנוף הכי יפה שיש – הנוף של חדר הכושר. בין אם אתם אכן מתאמנים בחדר הכושר, ובוודאי אם אתם מתאמנים בבית הפרטי שלכם, יש כמה טיפים שחשוב שתיישמו על מנת למקסם את תוצאות הרכיבה שלכם. אז על אילו טיפים אנחנו מדברים? הישארו איתנו – בואו נפדל אליהם ביחד!

אימון אופני ספינינג – יש לרכוב ויש לרכוב

אמנם נדמה שמי שעושה כושר הוא, בסופו של דבר, עושה כושר, אבל בפועל יש הבדלים רבים בין אימון לאימון. יש אנשים שאימון אופני ספינינג עבורם הוא מקום לצבור כמה קילומטרים ולסיים עם העניין, אולם לצידם קיימים גם אנשים שאימון אופני ספינינג עבורם הוא מקום לאתגר ולפיתוח.

בהמשך לזה, הטיפ הראשון שלנו לאימון אופני ספינינג הוא – אל תוותרו לעצמכם! אופני הספינינג הם מתקן משוכלל מאוד, שמציב בפניכם אין ספור אפשרויות. בחרו באפשרות של רמת התנגדות גבוהה יותר, וכך כל פידול יעצים את העבודה שלכם בכמה וכמה רמות.

רכיבה בשיפוע – מתי יצא לכם בפעם האחרונה לרכוב באיזור שאינו מישורי?

אלמנט נוסף שכדאי לכםם לשלב באימון אופני ספינינג הוא רכיבה בשיפוע. רכיבה במישור היא אמנם נחמדה, אבל אין ספק שיש מאתגרות יותר ממנה. ברגע שתגדירו לעצמכם שיפוע לזמן הרכיבה, תגלו שכל פידול הופך להיות הרבה יותר משמעותי ונוכח, וגם השרירים שלכם ירגישו בהבדל. אז נכון, אולי אתם לא שואפים להגיע לשריר הארבע ראשי המפותח ביותר בעולם, אבל השיפוע בהחלט יוכל לסייע לכם לשפר את הכושר הגופני שלכם.

רכיבה בעמידה יכולה לתת גיוון לעניין

אימון אופני ספינינג הוא אמנם אימון נוח מאוד, אבל הישענות על הנוחות לא תוכל להוביל אתכם לתוצאות מעולות. צאו מאיזור הנוחות שלכם, ונסו לבצע אימון אופני ספינינג בעמידה במקום בישיבה. העמידה תגרום לכם להתמודד עם אתגר חדש ומרענן, שיפיק מהשרירים שלכם את המיטב. ברכיבה בעמידה עובדים שרירי הרגליים, הישבן, הידיים וכן שרירי הליבה, וככה אתם מקבלים את כל היתרונות באימון אחד. נשמע טוב, לא?

האווירה היא הדבר החשוב ביותר באימון אופני ספינינג

אימון אופני ספינינג ידוע בתור אימון עם קצב משגע ומדבק, ולכן חשוב לשמור על האווירה הזו גם באימון ביתי. אם אתם אוהבים להתאמן בחושך, כבו את האורות ודאגו מראש לתאורת בטיחות שתלווה את האימון, והדליקו את המוזיקה על ווליום שידרבן אתכם לעשייה. אם אתם שואלים אותנו –טראנסים הולכים מעולה עם אימון כזה!

אימון אופני ספינינג עם המתקנים של ספורטיבו – רמה אחת מעל

כשאתם עושים אימון אופני ספינינג עם המתקנים של ספורטיבו, אתם מבטיחים לעצמכם חווית אימון אחרת לחלוטין. הרכיבה האולטימטיבית מתחילה במוצרים שלנו, אז קדימה – רכשו את האופניים שישנו לכם את האימון!