מה ההבדל בין אימון על אליפטיקל לבין אימון על הליכון?

אליפטיקל

חדר הכושר שבו אתם מתאמנים מציע מגוון רחב של מכשירים שעליהם אתם יכולים לבצע את האימון שלכם, אולם קיימים ביניהם לא מעט הבדלים. אם כבר מיציתם את המכשירים הקלאסיים, כמו הליכון לדוגמה, ואתם רוצים לרענן את האימונים שלכם עם מכשיר כושר קצת יותר אטרקטיבי – אתם בהחלט צריכים להכיר את האליפטיקל. היום נספר לכם על ההבדל בין אימון על אליפטיקל לבין אימון על הליכון, במטרה לפתוח אתכם לכיוון חדש של אימונים.

אליפטיקל – מכשיר מגוון ומהנה

מכשיר האליפטיקל כבש את לבבותיהם של עשרות אלפי מתאמנים מסביב לעולם, ויש לכך סיבה אחת ברורה – הוא מכשיר מגוון ומהנה שניתן לבצע עליו אימוני כושר נהדרים. על האליפטיקל תוכלו לבצע אימונים כמו טיפוס במדרגות או אימון "גלישה" לדוגמה, כך שאתם יכולים לפתח את השרירים שלכם בכל חלקי הגוף – החל מהידיים, דרך הרגליים ועד שרירי הליבה.

תכניות אימון על אליפטיקל

ההליכון הוא מכשיר כושר נהדר וותיק ביותר בתחום, אבל עצם ההליכה או הריצה עליו עלולות לשעמם בצורה יחסית מהירה. לעומת זאת, על ה אליפטיקל תוכלו לבצע תכניות אימון שונות בדרגות קושי שונות, להשתמש בו על מנת לחטב ולעצב את הגוף, וכמובן לקבל את כלל נתוני האימון לצורך יצירת מגמת שיפור נהדרת לאורך הזמן. פנו אלינו לספורטיבו ונספק לכם אליפטיקל לא פחות ממצוין!