מה עדיף – אופני ספינינג או אופני כושר?

מכשירי כושר רבים מסתובבים היום בשוק, וניתן לבחור ביניהם בצורה שתתאים באופן מושלם לגוף של המתאמן. אנשים שמתחברים לביצוע אימוני ספורט על ידי רכיבה על אופניים, מוצאים את עצמם לא פעם בהתלבטות קשה של בחירה באופני ספינינג או אופני כושר. היות ומדובר על שני מכשירים שונים לחלוטין, החלטנו לספר לכם היום מה עדיף – אופני ספינינג או אופני כושר, ואיך תוכלו לוודא שהבחירה שאתם עושים תהיה לא פחות ממושלמת. אז קדימה, שנתחיל?

אופני ספינינג או אופני כושר – הבדלים

נתחיל מלספר לכם על ההבדלים המהותיים שקיימים בין אופני ספינינג או אופני כושר, משום שהם משמעותיים מאוד. כשמדברים על אופני ספינינג, מדברים על אופניים גבוהים, עם מושב גבוה וידיות שנמצאות מלפנים. לעומת זאת, כשמדברים על אופני כושר מדברים על אופניים נמוכים יותר, עם מושב נמוך וידיות שיכולות להימצא גם לצד המכשיר. כמו כן, אופני כושר יכולים להגיע גם עם משענת נוחה, כך שהאימון יכול להתבצע תוך ישיבה זקופה.

מעצם עיצוב האופניים השונה בין שני הסוגים, ניתן להסיק שכל האימון משתנה בהתאם. אימון על אופני ספינינג מתבצע ברכינה קדימה, בכוונה להאיץ את קצב הפידול ולהגיע לביצועים מקסימליים, לעומת אימון על אופני כושר שיכולים להתבצע גם תוך ישיבה נינוחה על הכיסא, ולא בהכרח להגיע לרמת פידול מהירה או קשה מאוד.

מה שבטוח הוא שעם אופני ספינינג או אופני כושר אתם בדרך לתוצאות

בין אם תבחרו באופני ספינינג ובין אם באופני כושר, אתם מבטיחים לעצמכם כאן חווית רכיבה מאתגרת, שניתן להפוך אותה אף ליותר מורכבת על ידי העלאת רמת הניגודיות של המכשירים. בכל מקרה, מבחינת עדיפות, לא ניתן לקבוע בוודאות במה כדאי לבחור, באופני ספינינג או אופני כושר, משום שמודבר על החלטה אינדיווידואלית לחלוטין.

במידה ואתם מתלבטים לגבי איזה מן המכשירים לבחור, אנחנו בספורטיבו נשמח להעניק לכם שירות אישי וליווי צמוד עד רגע הבחירה. יחד נחשוב על קריטריונים כמו גיל, מצב רפואי, מטרות האימון ועוד, ונבחר יחד באופני ספינינג או אופני כושר – בהתאם לצרכים האישיים שלכם.