מה עדיף – מכשיר חתירה או רכישת קיאק לים?

מכשיר חתירה

מכשירי כושר רבים שיצאו לשוק כבר לפני כמה וכמה שנים, מאפשרים לכם היום להנות משיטות אימון מופלאות שיכולות להתבצע במקום בתנאי שטח, בתנאים של אולם ממוזג ומרווח. למשל, את הריצה ברחובות או בפארקים החליפו מכשירים כמו מסלול ריצה או הליכון חשמלי, את האופניים שאיתם נהוג לרכוב בצידי הכביש החליפו אופני כושר ואופני ספינינג, ואת החתירה בים החליף מכשיר חתירה. היום נתמקד באופן ספציפי בקנייה של מכשיר חתירה ביתי או רכישת קיאק לים, שתעשה לכם קצת יותר סדר ברגע האמת.

מכשיר חתירה או רכישת קיאק לים – באמת יש הבדלים?

קיימים הבדלים גדולים בין מכשיר חתירה ביתי לבין רכישת קיאק לים. עם רכישת קיאק לים אתם יכולים להנות ממוצר שישמש אתכם אך ורק בשהות שלכם בתוך מי הים, ואילו עם מכשיר חתירה אתם יכולים להנות ממכשיר שמביא איתו את כל יתרונות החתירה ומרכז אותם לכדי מכשיר אחד שיוצב בבית שלכם, ויוכל לשמש אתכם בכל רגע נתון.

באופן כללי, מכשיר חתירה ביתי או רכישת קיאק לים שניהם יובילו אתכם אל עבר אותו סוג של אימון, שמתרכז בידיים, בכתפיים, בשכמות ובגב, אבל כל אחד מהם מביא איתו אופן שימוש אחר.

איך בוחרים בין מכשיר חתירה או רכישת קיאק לים?

אז הקריטריונים שצריכים להוביל את הבחירה שלכם הם קריטריונים כמו:

1. האם אתם אוהבים את הים, או מעדיפים להתאמן במכשיר חתירה באולם ממוזג?

2. האם אתם מעוניינים לתת למזג האוויר להכריע האם תבצעו אימון או לא?

3. מה התקציב שלכם?

4. מהן היכולות הגופניות שלכם?

ככל שתענו על הקריטריונים האלו על פי היכולות האישיות שלכם והרצונות האישיים שלכם, ככה תוכלו לבצע בחירה הרבה יותר מדויקת עבורכם.

מכשיר חתירה של ספורטיבו – לעשות את זה כמו שצריך

מכשיר חתירה מתאים לכל מתאמן שמעוניין לבצע אימונים מעולים, ואינו רוצה להיות תלוי במשתנים חיצוניים. אצלנו בספורטיבו תוכלו לבחור מכשיר חתירה ביתי שמתאים בול למידות ולצרכים שלכם, ואנחנו נשמח ללוות אתכם בתהליך הבחירה במקצועיות.