על מכבי ווינז כבר שמעתם?

מכבי ווינז

אם המילה "מכבי" עושה לכם צמרמורת, אם המגרשים הם המקום הקבוע שבו אתם מבלים את השבתות שלכם, אם גדלתם על שחקנים כמו אבי נמני, יוסי בניון או גילי לנדאו ואתם רוצים גם להתחיל להרוויח מכל הדבר הזה – מועדון מכבי ווינז הוא מועדון שאתם חייבים להכיר ולהיות חלק ממנו! המועדון החדש שמחזיר לכם כסף התחיל את הפעילות שלו ממש בתקופה האחרונה, אז הנה כל הפרטים שיגרמו גם לכם להצטרף אליו ויפה שעה אחת קודם.

מכבי ווינז – על מה מדובר?

אז זה נכון שהמונח מכבי ווינז אולי מתחבר לכם לנצחונות הרבים של מועדוני מכבי השונים, לאליפויות ולגביעים, אבל היום אנחנו רוצים לספר לכם על מועדון שעומד להפוך גם אתכם למנצחים. מועדון מכבי ווינז נועד כמטריה שמאגדת תחתיה את כל אוהדי מכבי, ומאפשרת להם להנות ממגוון הטבות ברשתות שונות, ולקבל את כספם בחזרה על פי מודל ה-cashback.

באופן הזה על כל קנייה שתבצעו ברשתות השונות שעובדות בשיתוף פעולה עם המועדון, תוכלו לקבל כסף שמסמל אחוזים מסויימים מתוך הרכישה, וכן לסייע במימון של פרויקטים קהילתיים וחברתיים של קבוצת מכבי. אין כמו להרוויח בעצמכם וגם לעזור לאחרים להרוויח, ובעזרת מועדון מכבי ווינז אתם יכולים לעשות את זה בקלות!

איך מצטרפים?

ההצטרפות למועדון מכבי ווינז נעשית בצורה פשוטה מאוד: בשלב הראשון יש להיכנס לאתר המועדון, לאחר מכן ללחוץ על הרשמה, לבחור כתובת אימייל, שם משתמש וסיסמה, וזהו – מפה הדרך כבר סלולה עבורכם בצורה פשוטה וברורה.

זה הזמן להרוויח יותר מהכסף שלכם, ולהצטרף למועדון שהוא כבר הרבה יותר מרק מועדון, הוא בית לכם ולאנשים כמוכם, שמבחינתם מכבי הוא מונח הרבה יותר גדול ממה שנראה לעין.

היכנו לאתר מכבי ווינז >>