קריטריונים חשובים לבחירת אופני ספינינג המתאימים לכם ביותר

אופני ספינינג- הדרך מספר אחת לשמור על המשקל! באימון בן 45 דקות, תוכלו לשרוף כ-500 קלוריות ולחלוטין ללא מאמץ מדהים מהרגיל! אופני ספינינג מתאימים לכל מי מאיתנו שמתאמן, רוצה להתחיל להתאמן או כבר שוחה בחומר- או שמא נאמר, רץ עליו. השימוש באופני ספינינג מתבצע לרוב בחדרי או במועדוני כושר, או בשימוש ביתי על ידי השכרה או שכירה של מכשיר כושר מסוג אופני כושר. עבור מי מכם שמעוניין לבצע השכרה או רכישה של אופני ספינינג, יכול להיוועץ בנו להמשך התהליך.

טרם בחירת אופני ספינינג המתאימים לכם ביותר, חשוב לשים לב לכמה קריטריונים חשובים. הראשון, יש לבדוק כי המושב מתאים לכם ביותר וכי הוא נוח. למכשיר אופני ספינינג שתבחרו השפעה רבה על איכות האימון שלכם. כך שאם למשל אתם מתחילים בתחום או שמא סובלים מבעיות גב, חשוב מאד לבחור אופני ספינינג בעלי מושב נוח וקל לכוונון בצורה אנכית ואופקית. מושב שכזה כחלק ממכשיר אופני ספינינג שלכם יאפשר לכם להתאים את גובה הרכיבה הנוח לכם ביותר, בין אם באימון בישיבה או באימון בעמידה.

שנית, יש בדוק גם את כידון אופני הספינינג שלכם. לכידון אופני ספינינג חשוב שיהיו כמה נקודות אחידה. זאת מאחר שכל נקודת אחיזה מפעילה שרירים שונים בגוף האדם. בחירה נכונה בזה האחרון תטיב עבורכם את האימון משמעותית. שלישית, חשוב לבחור אופני ספינינג עם גלגל תנופה כבד יחסית. זאת מאחר שככל שגלגל התנופה יהיה כבד יותר, כך המתאמן יוכל לחוש תנועה חלקה יותר. ההמלצה היא כמובן לבחור גלגל תנופה במשקל בינוני, על מנת שגם האימון יהיה אפקטיבי. אלא אם כן כמובן יש לכם הקלות כלשהן או צרכים ספציפיים.

ואחרונות, מערכות ההנעה והבלימה. ההצעה הטובה ביותר היא לבחור במערכת הנעה באמצעות חגורה, וכך לא תצטרכו להיזקק לתחזוקה של מכשיר הכושר שלכם. בנוסף, יהיה לכם נוח יותר במהלך האימון. מבחינת מערכת בלימה, ההצעה היא לבחור במערכת בלימה מגנטית או בבלימה מסוג רפידות בד או עור. אלו האחרונות מוזילות את העלות של אופני הספינינג.