מכשירי כושר ביתיים

מוצרים עמידים

מסת שריר

הגשמה עצמית

ירידה במשקל

אימוני אירובי

אימוני כוח

מכשירי כושר ביתיים

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: בשביל לאכול ארוחת בוקר – הייתם צריכים למצוא בית קפה בכל בוקר מחדש, בשביל לעשות כביסה – הייתם צריכים לרדת למכבסה עם כל ערימת הבגדים שהצטברה אצלכם, בשביל לצחצח שיניים – הייתם צריכים להשתמש בקולרים בגינה הציבורית, בשביל להתקלח – הייתם צריכים למצוא מלתחות ציבוריות ועוד.

כל אלו נשמעים כמו מקרים הזויים לחלוטין, נכון? פשוט כי בתוך הבית שלכם נמצאים כל האביזרים והמכשירים שאתם צריכים כדי לעשות את כל הפעולות האלו בתוך הבית: יש לכם תנור, גז ומקרר להכנת ארוחת בוקר מושלמת, מכונת כביסה ומייבש כדי לנקות את הבגדים שלכם, יש לכם כיור עם ברז כדי לצחצח שיניים, וכמובן מקלחת מרווחת כדי להתרענן בכל בוקר ובכל ערב. אז למה בשביל לעשות אימון גופני אתם חייבים ללכת לחדר הכושר?

ובכן, היום בעזרת מכשירי כושר ביתיים אתם הופכים את אימוני הכושר שלכם לדבר אלמנטרי ולחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, ככה שכל מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט להתארגן ולהתחיל באימון. נכון שזה נשמע חלומי? אנחנו בספורטיבו החלטנו להרים את הכפפה, ולספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הדבר שישנה את חייכם – הצבת מכשירי כושר ביתיים בחלל שבו אתם הכי אוהבים להיות, הבית שלכם.

תוכן עניינים:

מוצרים מעולים
0
תוכניות אימון לכל מוצר
0
תשלומים ללא ריבית
0

מכשירי כושר ביתיים – מה הכוונה כאן בעצם?

כשאתם נכנסים לחדר הכושר, אתם נכנסים בעצם לאולם ממוזג מלא בכל מכשירי הכושר שאתם רק יכולים לדמיין. אתם יכולים להינות בחדר הכושר מכל סוגי המכשירים, גם טכנולוגים וחשמליים, גם נייחים כמו משקולות, לדוגמה, וגם ציוד כמו מזרונים, כדורי פילאטיס, גומיות ועוד. עד כאן הכול נשמע מדהים, אבל בינינו – בכמה כבר מתוך המכשירים האלו יוצא לכם באמת להתאמן?

אם תחשבו על זה, תגלו שכל אימון כושר שלכם נראה די אותו הדבר: אתם מגיעים לחדר הכושר כדי להתאמן בדיוק על אותו המכשיר, אתם יודעים בדיוק אילו תרגילים אתם עומדים לעשות עליו, ואתם רואים איך הכושר הגופני שלכם הולך ומשתפר מהשימוש הספציפי באותו מכשיר כושר. אז תגידו לנו אתם – בשביל מה אתם צריכים את כל העושר הזה, אם אתם לא באמת משתמשים בו? מכשירי כושר ביתיים באים לפתור בדיוק את הנקודה הזו, והם מאפשרים לכם לבחור את המכשיר האהוב עליכם, ולהציב אותו במקום שבו הכי נוח לכם להתאמן, ושלא דורש מכם שום דבר מיוחד חוץ מפשוט להתחיל.

כל היתרונות של מכשירי כושר ביתיים

בהמשך נפרט לכם על כל מכשירי הכושר הביתיים שאותם אתם יכולים למצוא היום, אבל בתור התחלה חשוב לנו להציג בפניכם את כל היתרונות הגדולים של אימונים ביתיים בעזרת מכשירי הכושר האלו. אז בראש ובראשונה, בואו נדבר על נוחות.

כשאתם יוצאים להתאמן בחדר הכושר, אתם צריכים להיערך מראש עם כל מיני דברים: אתם צריכים לתכנן את היום שלכם לפי האימון בחדר הכושר, צריכים להתארגן לקראתו, לצאת עם הרכב מהבית, לחפש חניה, לחכות למעלית שתיקח אתכם לחדר הכושר, להעביר את הצ'יפ, לאחסן את החפצים שלכם בלוקר או בתאי האחסון הפתוחים, ובקיצור – עוד לא התחלתם להתאמן וכבר נשרפו לכם בין 30 ל-45 דקות, במקרה הטוב. ברגע שאתם מציבים מכשירי כושר ביתיים אצלכם בבית, כל הזמן היקר הזה נחסך, והנוחות? היא שומרת על הרמות הכי מקסימליות שיש – פשוט להתלבש ולעבור מהסלון לחדר שבו נמצא המכשיר והופ – האימון מתחיל. עדיין לא השתכנעתם? חכו, רק התחלנו.

שמזג האוויר יחליט בשבילכם אם להתאמן? עם מכשירי כושר ביתיים זה ממש לא עומד לקרות

מזג האוויר הוא בעל השפעה ישירה על כל החיים שלכם: אם חם מדי בחוץ, אתם צריכים להיערך עם בגדים קצרים, כמויות גדולות של מים וקרם הגנה, אם קר מאוד בחוץ, כדאי שתיקחו איתכם סוודר או מעיל, ואם גשום אתם חייבים גם מטריה ומגפיים. אז איך כל אלו קשורים לאימוני הכושר שלכם? ובכן, לא פעם מזג האוויר יכול להשפיע על הרצון שלכם ללכת לחדר הכושר, ולבטל לכם את התכניות, כי למה שתצאו מהבית אם כל כך חם או קר, ותעזבו את המזגן או את תנור החימום?

כל זאת ועוד לא דיברנו על אימונים שאינם מתרחשים בחדר הכושר, אלא בשטח חיצוני, שאז מזג האוויר לא רק מקבל מקום בהתלבטות שלכם אם להתאמן או לא, הוא זה שמקבל את ההחלטה במקומכם.

עם מכשירי כושר ביתיים כל הסיטואציה הזו הופכת ללא רלוונטית. קר? אין בעיה – התאמנו עם מכשירי הכושר שלכם בבית על יד תנור החימום, עד שתרגישו שהגוף שלכם מספיק פעיל בשביל לחמם את עצמו. חם? אל דאגה – אין שום צורך להזיע בחדר הכושר או בחוץ, אתם מוזמנים לפתוח את המזגן שלכם ולהתאמן בשיא הכיף.

את הבושה והמבוכה תשאירו לאנשים אחרים

עניין נוסף שלא מספיק מדובר היום הוא הבושה והמבוכה הגדולות שנלוות ללא מעט מתאמנים במעמד ההגעה לחדר הכושר. בחדר הכושר נמצא ריכוז גבוה של מתאמנים חסונים עם שרירים מנופחים מפה ועד הודעה חדשה, ומתאמנות חטובות ורזות שכל מה שהן עושות נראה פשוט וקל. אנשים רבים שמצבם קצת שונה, הן מבחינת המראה החיצוני שלהם והן מבחינת היכולות הגופניות שלהם, לא פעם מתביישים לחשוף את עצמם בזמן האימון, ותוהים מה ללבוש, איך לעשות את התנועות, ואיך הכי כדאי להתנהג כדי להשתלב בצורה כמה שיותר טבעית עם הנוף של חדר הכושר. מכאן יוצאת התנהלות מאוד לא טבעית, והמלאכותיות הזו עלולה לפגוע לא רק בביטחון העצמי של אותם אנשים, אלא גם באפקטיביות של האימונים שאותם הם מבצעים.

עם מכשירי כושר ביתיים אתם יכולים לאפשר לעצמכם להתאמן בלי שאף זוג עיניים יילטש בכם. זה רק אתם, מכשירי הכושר שלכם, החלל הביתי והנוח שלכם והאווירה שאתם מייצרים. כל המסכות יכולות להישאר בארון, ואתם יכולים להנות מאימון נטול מחשבות ודאגות שמטרידות אתכם.

חתירה

פירוט על מכשירי כושר ביתיים שאותם תוכלו למצוא בשוק

אז אנחנו מדברים היום על כמה וכמה מכשירי כושר ביתיים, שאת חלקם אתם בוודאי תזהו מיד, אבל לנו חשוב לתת לכם עוד קצת מידע על כל אחד ואחד מהם, כדי שהבחירה שלכם תוכל להיות קלה עד כמה שניתן. מבין מכשירי הכושר שתוכלו למצוא אצלנו בספורטיבו, תוכלו למצוא אופני ספינינג, אופני כושר, מסלול ריצה, הליכון חשמלי, אליפטיקל, מכשיר חתירה ומולטי טריינר, ומדובר כאן על היצע ענק שיכול להתאים לכל אחד ואחת מכם לצרכים האישיים שלכם.

אופני ספינינג – לרכוב כל הדרך אל הגוף החטוב שלכם

אופני ספינינג הם אחד מהמכשירים הכי אהובים בארץ ובעולם, ואין ספק שמרגע שהם נכנסו אל השוק, הם שינו לחלוטין את עולם הרכיבה על אופניים. מדובר כאן על מכשיר כושר סופר יעיל ואפקטיבי, שלוקח את חווית הרכיבה המסורתית בשטח והופך אותה לחוויה ממוזגת, נעימה, אלקטרונית ומלאה בנתונים חשובים.

אופני ספינינג מגיעים בכמה וכמה דגמים שונים, אבל יש כמה דברים עיקריים שעומדים במרכזם:

  1. מושב מוגבה לרכיבה שמדמה את הרכיבה הקלאסית.
  2. ידיות קדמיות שמאפשרות רכינה לפנים, לשם האצת קצב הרכיבה ופידול מוגבר.
  3. לוח דיגיטלי המשלב את נתוני האימון המצטברים לכל אורכו.

מי מכם שאוהב לרכוב ומתחבר לחווית הרכיבה האקסטרימית יותר, יכול להתחבר בקלות לאופני ספינינג ולבחור בהם בתור מכשירי כושר ביתיים אולטימטיביים.

אופני כושר – דומים אבל שונים

עוד בגזרת האופניים ניתן למצוא אופני כושר, שיכולים אמנם להזכיר את אופני הספינינג, אבל בפועל הם שונים מהם בתכלית. מדובר כאן אופניים שמגיעים בגובה נמוך יותר, כך שהישיבה היא הרבה יותר נינוחה והרבה פחות מאומצת. באופני כושר תוכלו למצוא ידיות צידיות, כך שאין כל צורך לרכון קדימה או להיצמד אך ורק לתנוחה הזו, ובהחלט אפשר להנות כאן מישיבה סטנדרטית, מה גם שמרבית מאופני הכושר מביאים איתם כסא עם משענת נוחה לגב.

אופני כושר מתאימים יותר לקהל המתאמנים המבוגר יותר, לעומת אופני ספינינג שיכולים להתאים גם לקהל הצעיר. אין מניעה כמובן גם ממתאמנים מבוגרים לרכוש אופני ספינינג, אבל אין ספק שאופני כושר מביאים איתם חוויה שמשלבת בין נוחות מקסימלית לחווית אימון שמפיקה את המיטב.

שימו את מגן הזיעה על הראש ותתחילו לרוץ עם מסלול ריצה

אחד מהמכשירים הנפוצים והידועים ביותר בעולם הוא מסלול ריצה. כשמדברים על מכשירי כושר ביתיים אי אפשר להתעלם מהמכשיר הזה, שהיה מחלוצי תחום מכשירי הכושר האלקטרוניים, ופרץ לחיינו כבר לפני כמה וכמה עשורים. מסלול ריצה הוא הדרך האולטימטיבית להגיע לתוצאות, משום שמדובר על מסלול שמדמה כמעט ב-100% את תנאי החוץ – אתם פשוט צריכים לרוץ!

מסלול ריצה יכול להישאר כמות שהוא, מישורי, ואתם גם בהחלט יכולים לשחק עם השיפוע שלו כדי לספק לעצמכם אימון קצת יותר מאתגר. את האפשרויות של הגברת המהירות והנמכתה אתם בוודאי כבר מכירים, אז מה עוד נותר לעשות? פשוט לרכוש את המוצר הנפלא הזה, להציב אותו בבית, ולהיכנס לכושר בדיוק כמו שמתחשק לכם.

הליכון חשמלי – כמעט כמו מסלול ריצה, אבל לא ממש

הליכון חשמלי מדמה כמעט ב-100% את מסלול הריצה, הן בצורתו והן ביכולות שלו, אבל מדובר כאן על מכשיר שפונה יותר לקהל ההולכים. בין אם מדובר על קהל המתאמנים המבוגר יותר, על קהל המתאמנים הצעיר שמתמודד עם בעיה רפואית שקשורה ברגליים ועוד, מדובר על מתאמנים שמתכוונים לנצל את המכשיר הזה להליכה הרבה יותר מאשר לריצה. הפונקציות שלו כן יאפשרו לכם, במידה ותרצו, להגביר את המהירות ולרוץ, אבל הוא בהחלט מכוונן יותר לקהל ההולכים.

עם אליפטיקל אתם יכולים להרגיש כאילו אתם מרחפים באוויר

אליפטיקל הוא מכשיר אהוב, משום שתנועת הרגליים של המתאמנים מקבלת ליווי צמוד מטעם המכשיר. המכשיר בנוי בצורת מעין שתי מדרגות שעליהן מונחות כפות הרגליים, כך שבין אם האימון הנבחר הוא מהיר יותר ובין אם הוא איטי יותר, הרגליים נתמכות לאורך כל זמן האימון. מתאמנים שסובלים מבעיות בברכיים, למשל, יכולים למצוא את עצמם מתאהבים בקלות במכשיר הנפלא הזה.

מכשיר חתירה – לסחוט את היכולות שלכם עד הטיפה האחרונה

עם מכשיר חתירה שמוצב אצלכם בבית, אתם יכולים להנות מאימון שנותן יחס שווה לכל חלקי הגוף שלכם – בטן, גב, ידיים ורגליים. ברגע שמכשיר חתירה נמצא אצלכם בבית, אתם יכולים להנות משעה שלמה של אימון מגוון, שחולש על כל האיזורים ומאמן אותם בצורה מיטבית. אין ספק שמכשיר חתירה הוא אחד האהובים גם על המתאמנים בחדרי הכושר, וברגע שאתם מציבים אותו אצלכם בבית – אתם לא צריכים להתחרות עליו עם אף מתאמן אחר, פשוט כי הוא עומד שם ומחכה אך ורק לכם.

מולטי טריינר – לבחור את האימון שלכם בדיוק כמו שמתאים לכם

המולטי טריינר לא סתם נקרא ככה – מדובר כאן על מפלצת כושר שמאפשרת לכם לקבל את כל סוגי האימון במקום אחד. המכשיר הזה קצת יותר גבוה, רחב ועמוק מחלק ממכשירי הכושר האחרים, אבל אם תעשו קצת סדר בבית ותפנו לו מקום, תוכלו לסדר לעצמכם הנאה מקסימלית ממכשיר שכל מה שאתם מחפשים באימון נמצא בו.

הנקודות המשותפות למכשירי כושר ביתיים

נקודה אחת בולטת מחברת בין כל מכשירי כושר ביתיים שצוינו כאן, והיא היכולות הטכנולוגיות המפותחות שלהם. כל אחד ואחד מהמכשירים האלו מגיע עם לוח דיגיטלי שמציג את כל נתוני האימון שלכם בכל רגע, ובסוף האימון מסכם עבורכם את כל מה שעברתם. אז מה תוכלו למצוא שם? נתוני הדופק שלכם לאורך האימון, המהירות הממוצעת שלכם לאורך האימון, כמות הקלוריות ששרפתם במהלך האימון, זמני האימון ועוד. אופציה נוספת שהלוח הדיגיטלי מציע היא לתכנן את תכנית האימון המתאימה לכם, ולהפוך אותה לקבועה בלחיצת כפתור פשוטה. אם אתם אוהבים להתאמן על מסלול הריצה שלכם בשיפוע 3, לדוגמה, תוכלו לקבע את התכנית הזו בתוך הלוח הדיגיטלי, ובכל אימון מחדש לבחור בתנאים הקבועים שהזנתם בו, בלי שאף מתאמן אחר ישנה אותם, כי המכשיר שייך רק לכם.

מכשירי כושר ביתיים עם ספורטיבו

אנחנו בספורטיבו נשמח לעמוד לצידכם לכל אורך הדרך בבחירת מכשיר הכושר המדויק ביותר עבורכם, ונשמח להמליץ לכם על דגם שיהלום את הצרכים שלכם הן מבחינת צרכים והן מבחינת תקציב. פנו אלינו עוד היום ונסייע לכם בשמחה!

מכשיר כושר ביתי

שאלות נפוצות

באימון על מכשירי כושר ביתיים ניתן לעבוד על מגוןן רחב של שרירים בגוף - הכל תלוי בעצימות ובסוג המכשיר אותה תבחר לאימון. 

האימון במכשירי כושר אף תורם לשריפת קלוריות. כמובן שאימון בעל עצימות גבוהה יותר- יעבוד חזק יותר על השרירים וישרוף יותר קלוריות. 

בהחלט! המכשיר מגיע עם חוברת התקנה (למקרה שתקחו אותו באיסוף עצמי) + תוכניות אימון מפורטות!

  • ניתן לשלם בכרטיס אשראי דרך האתר עד 6 תשלומים
  • ניתן לשלם בכרטיס אשראי בטלפון עד 6 תשלומים
  • ניתן לשלם בהעברה בנקאית או במזומן בתיאום טלפוני בלבד

קיימות 3 אפשרויות לקבלת המכשיר:
1. איסוף והרכבה עצמית ממחסני החברה ברמלה, רח' הר חרמון 1 או מרח' ל"א 45, ת"א- ללא תשלום

2.הובלה בלבד עד בית הלקוח (ללא הרכבה) בעל הארץ ב-199 ₪ בלבד! 

3. הובלה והרכבה עד בית הלקוח בכל הארץ ב-249 ₪ בלבד!

המשלוחים שלנו מגיעים בין 5 ל-7 ימי עסקים, ולכל מקום בארץ! (כן, גם אילת)

כן. יש חצי שנה אחריות על המכשיר