איך אופני ספינינג יכולים לשרת אתכם גם בבית?

ספינינג

מהפכת הספינינג שינתה את עולם הכושר והספורט כבר לפני כמה וכמה שנים, כשהיא נכנסה בתור אלטרנטיבה מהממת של אימון אופניים בעל המון יתרונות. אנשים רבים כבר התאהבו באימון הספינינג ובאופני ספינינג שמאפשרים להם להנות מחווית אימון יוצאת דופן, ועם הזמן החלו יותר ויותר מתאמנים לרכוש אותם גם לביתם הפרטי. אם אתם נמצאים בתפר שבין לרכוש אופני ספינינג לבית שלכם, לבין להמשיך להתאמן בחדר הכושר כמו שאתם רגילים, הנה כמה נקודות שחשוב שתדעו, שבוודאי יעזרו לכם להחליט בעניין הזה.

אופני ספינינג – אתם והאימון שלכם

אימוני ספינינג שמתקיימים בסטודיו או בחדר הכושר, הם אימונים קבוצתיים שבהם המדריכים מנסים להתאים את התרגילים לרמה של כולם. בסופו של דבר, אי אפשר להתאים בצורה מדויקת ב-100% את האימון לכלל המתאמנים, משום שכל אחד ואחת מהם מביאים איתם רמה אחרת של כושר גופני, של יכולות פיזיות ועוד. לכן, אופני ספינינג שמוצבים אצלכם בבית מאפשרים לכם לבנות לעצמכם את האימון שהולם את המידות שלכם, מבלי שתרגישו צורך להישאר ולדדות מאחור, או דווקא לעקוף את כולם ולהרגיש שהאימון קטן עליכם.

מזגן, מוזיקה, קצב – אתם שולטים בהכל

ברגע שיש לכם אופני ספינינג בבית, אתם מכתיבים את קצב האימון לא רק מבחינת התרגילים שייעשו בו, רמת השיפוע, מהירות הרכיבה ועוד, אלא אתם גם נמצאים בשליטה מלאה על כל מעטפת האימון. חם לכם? תורידו מעלות במזגן. קר לכם? תעלו אותן! מוזיקת טראנס גורמת לכם לזוז בקצב טוב יותר? לחצו על פליי והפעילו אותה. אופרות סבון מדרבנות אתכם לאימון מהיר? פתחו את הטלוויזיה. כן, זה עד כדי כך פשוט.

נתונים אישיים באופני ספינינג – הכל מול העיניים

ברגע שאתם נמצאים במרחב הביתי שלכם, אתם יכולים למדוד לעצמכם את נתוני האימון באמצעות הצג האלקטרוני של האופניים. נוסף לכל אלו, שמתאפשרים גם בחדר הכושר, קיים כאן יתרון ייחודי – שמירת תכנית האימון המתאימה לכם "built in" במכשיר. באופן הזה, בכל פעם שתעלו על האופניים התכנית תהיה מוכנה במיוחד בשבילכם. וכל מה שישאר לכם לעשות זה פשוט לעלות על האופניים ולהתחיל לדווש. תהנו!