איך כבש מכשיר האליפטיקל את עולם הכושר והספורט?

האליפטיקל

אחת לכמה שנים צץ מכשיר כושר חדש שמשנה לחלוטין את מפת הכושר והספורט כפי שהיא עד אותה העת. מכשיר האליפטיקל נכנס לעולם הכושר והספורט כבר לפני כמה וכמה שנים, ומאז הוא הצליח למצב את עצמו בתור אחד ממכשירי הכושר הנחשקים, האהובים והטובים ביותר בתחום. אז מהי הדרך שעבר האליפטיקל מאז ועד היום, ואיך הוא עדיין מושך אליו כל כך הרבה מתאמנים שממתינים לרגע שבו הוא יתפנה?

אליפטיקל – כושר וספורט שהם רמה אחת מעל הרגיל

מכשיר האליפטיקל הביא איתו לא פחות מבשורה ענקית עבור מתאמני הכושר והספורט, הן החובבים והן המקצועיים. אם עד אותו הרגע המתאמנים היו רגילים למכשירי כושר בסיסיים ביותר, כמו ההליכון או האופניים לדוגמה, הרי שהאליפטיקל הביא איתו משהו אחר – מבנה אחר, יכולות אחרות, תרגולים אחרים ועוד.

באמצעות ה אליפטיקל ניתן לבצע תרגילים לחיזוק שרירי הגוף השונים, לדוגמה "טיפוס מדרגות" לחיזוק שרירי הרגליים והישבן, תרגיל הגלישה שמחזק את שרירי הרגליים, הידיים ושרירי הליבה במקביל ועוד.

אליפטיקל אצלכם בבית – זה לגמרי אפשרי

אם גם אתם מוצאים את עצמכם ממתינים במשך דקות ארוכות שמכשיר ה אליפטיקל יתפנה לאימון שלכם, זה הזמן לרכוש לעצמכם אליפטיקל משלכם. פנו אלינו לספורטיבו עוד היום ונשמח להעניק לכם שירות מצוין בדרך לבחירת אליפטיקל שיתאים לכם מבחינת תקציב, רמה וגודל.