בניית מכון כושר ביתי לשחקני כדורגל

לשחקני כדורגל יש מערך אימונים משלהם הכולל בתוכו יכולת אירובית אשר צריכה להחזיק אותם 90 דקות ואף יותר, כוח רגליים הדורש קפיצות, בעיטות ועצירה בעזרת הרגליים ובנוסף גם קואורדינציה וגמישות. כל אלו דורשים מהשחקנים אימונים תכופים ושמירה על כושר. עכשיו עם הקורונה שממשיכה להדהד לנו בראש, שחקנים רבים מעדיפים לעשות את האימונים שלהם בביתם הפרטי, אך זה מצריך ציוד ומקום. בשביל זה ריכזנו עבורכם את ארבעת הפריטים שלא תופסים יותר מידי מקום ואתם חייבים כדי לבנות את חדר הכושר הביתי שלכם שיהיה מותאם לשחקני כדורגל.

1.   חבל קפיצה

היתרונות הכי חשובים של קפיצה בחבל כוללים שריפת קלוריות, עבודה על קואורדינציה, חיזוק העצמות וצפיפות העצם והכי חשוב שיפור עבודת הלב-ראיה שלכם שקריטית לריצות ארוכות במגרש הכדורגל. ויותר מזה, זה ידוע כבר שנים שאימונים בעצימות גבוהה מחזקים את הלב ומפחיתים את הסיכון לשבץ ומחלות לב.

2.   טרמפולינה

טרמפולינה היא כלי כושר אשר מגיע בגדלים שונים ויכול להיכנס בכלות אליכם הביתה או לחצר. קפיצה בטרמפולינה יכולה להיות דרך יעילה להגביר את הכושר הגופני וסיבולת שלכם. תרגילים טרמפולינה משפרים את היציבות ומחזקים את שרירי הרגליים והגב.

3.   משקולת

חדר הכושר הביתי, כמובן, לא יהיה שלם ללא משקולת. למרות ששחקני כדורגל ידועים ברגליים החזקות שלהם, הם עדיין צריכים לפתח שרירים בחלק גוף עליון אשר יעזור לכם לשפר את שיווי המשקל שלכם, כך שתוכלו לבצע את הסיבובים המהירים האלה בלי ליפול.

4.   הליכון

הליכונים מאפשרים לכם להתאמן בבית, לשמור על רמות הכושר הלב וכלי הדם שלכם ולעזור לבנות מיומנויות ספציפיות לשחקני כדורגל. ההליכון הוא הציוד האידיאלי להשלמת האימונים. כדורגל הוא ספורט הדורש כושר גופני, כוח, סיבולת ורמת כושר לב וכלי דם גבוהה. כישורי כדור הם כמובן חשובים אבל אם אתם לא תגיעו ראשונים לכדור אז לא תקבלו את ההזדמנות לזרוח. היכולת לצאת מאפס לספרינט, יכול להיות מה שיביא לכם את הניצחון במשחק. אתם צריכים לבנות לעצמכם יתרון על המתחרים שלכם.

כלים אלו יעזרו לכם לבנות כוח, מהירות וזריזות שהם כישורים בסיסיים שאתם חייבים כדי להצטיין בכדורגל. תרגילי אימון אירובי וכוח שונים יגבירו את רמות המיומנות והמקצועיות שלכם ויש לבצע אותם שלוש עד חמש פעמים בשבוע גם בתקופות שיש סגר ולא ניתן לצאת מהבית.

בניית חדר כושר ביתי המתאים לשחקני כדורגל לא חייב להיות יקר. לעיתים מנוי לחדר כושר יעלה לכם יותר ועדיף כבר להשקיע במכשירים שאתם משתמשים בהם ולבחור אותם נכון כך שיחזיקו לכם מעמד לתקופה ארוכה וכך לא תהיו תלויים בשעות פתיחה של חדרי הכושר או תקועים בצפיפות לא נעימה. היום חדר כושר יכול לעלות בין 4000 שקל למכשירים הפשוטים יותר ועד סביב ה-10,000 למכשירים קצת יותר מתקדמים. אז לפני שמגיע המשחק או הטורניר הבאים שלכם, פנו אלינו לגבי פרטים נוספים על בניית מכון כושר ביתי לשחקני כדורגל.

אוהבים כדורגל? הזמינו עכשיו חבילות ספורט אטרקטיביות למשחקים בחו"ל.