מה עדיף – אליפטיקל או הליכון חשמלי?

אליפטיקל

עולם מכשירי הכושר הולך והופך להרבה יותר רווח ומלא באפשרויות מדי שנה, משום שיותר ויותר אנשים מצטרפים למעגל המתאמנים מדי שנה. עולם הכושר והספורט מקבל הרבה יותר מודעות בשנים האחרונות, עד כדי שהרבה אנשים כבר לא מסתפקים במנוי לחדר הכושר שלהם, אלא גם מעוניינים ברכישת מכשירי כושר לבית הפרטי שלהם, לאימונים אישיים בזמן שמתאים להם. אם אתם מתלבטים איזה מכשיר כושר הכי כדאי לכם לקנות, אליפטיקל או הליכון חשמלי, טוב שהגעתם למאמר הזה שעומד לעשות לכם הרבה יותר סדר.

אליפטיקל או הליכון חשמלי – הכירו את פרופיל המתאמן שלכם

הדבר הראשון בבחירה של אליפטיקל או הליכון חשמלי תלויה בפרופיל המתאמן שלכם, אז מה הוא בעצם כולל? ברגע שאתם מבינים מי אתם בתור מתאמנים ומה היכולות שלכם, אתם יכולים לצאת לבחירה הרבה יותר שקולה ומחושבת של מכשיר כושר שיהלום את הצרכים והרצונות שלכם.

פרופיל המתאמן צריך לכלול מאפיינים כמו הגיל שלכם, הרקע הרפואי שלכם, היכולות הספורטיביות שלכם, סוג הכושר שאליו אתם מתחברים יותר ועוד. ככל שתייצרו פרופיל מתאמן מדויק יותר, כך הבחירה באליפטיקל או הליכון חשמלי תלך ותהפוך להרבה יותר פשוטה.

כל סוגי האימון לעומת אימון ממוקד וברור – אליפטיקל או הליכון חשמלי

שני מכשירי הכושר האלו מביאים איתם מאפייני אימון שונים, כאשר אתם היחידים שיכולים להחליט האם הם מתאימים לכם. האליפטיקל הוא מכשיר כושר שמציע כמה וכמה סוגי אימון שונים, כמו טיפוס במדרגות, "גלישה" באוויר ועוד. לעומת זאת, הליכון חשמלי הוא מכשיר כושר שעליו ניתן לבצע אימונים כמו הליכה או ריצה. הבחירה ביניהם צריכה לשקף את הרצונות האישיים שלכם, כדי שהאימונים שאתם מקיימים יוכלו לספק לכם אושר וכיף.

עם חברת ספורטיבו אתם בדרך לבחירה הנכונה

מתלבטים אם לבחור באליפטיקל או הליכון חשמלי? אנחנו בספורטיבו מתחייבים להעניק לכם ליווי צמוד עד רגע הבחירה, ולעשות כל מה שביכלתנו על מנת להתאים לכם את מכשיר הכושר הנבחר כמו כפפה ליד. הגיעו אלינו אחרי שבניתם פרופיל מתאמן ברור והקצבתם תקציב לעניין, ונשמח לעזור לכם לבחור נכון.