מה עדיף – מולטי טריינר או מנוי לחדר כושר?

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה ברורה של אנשים שבוחרים להתאמן בבית שלהם על פני אימונים שמתקיימים בחדר הכושר. המגמה הזו היא מגמה ברורה לחלוטין, שכן חדרי הכושר מביאים איתם לא מעט מגבלות שלא קיימות באימונים ביתיים. יצאנו לבדוק האם עדיף לכם לרכוש מולטי טריינר ביתי או להישאר עם מנוי לחדר כושר שקיים עבורכם כבר שנים, כך שתוכלו לקבל החלטה שמתחשבת בכל הקריטריונים החשובים. אז קדימה, שנתחיל?

מולטי טריינר או מנוי לחדר כושר – ההבדלים המשמעותיים בין שניהם

במסגרת מנוי לחדר כושר תוכלו להנות ממגוון רחב של אפשרויות אימון ומכשירי כושר רבים, כך שהשהות בחדר הכושר יכולה לספק לכם חווית אימון מצוינת שתמצה את כל היכולות הגופניות שלכם. לעומת זאת, מולטי טריינר ביתי לא נופל מהיכולות של חדר הכושר, משום שמדובר כאן על מכשיר שכולל סוגי אימון רבים במכשיר אחד בלבד.

אם נוכל לסמן את ההבדלים המשמעותיים בין השניים, נבין שעם מכשיר מולטי טריינר ביתי אתם מפסיקים להיות תלויים בשעות הפעילות של חדר הכושר, מפסיקים להיות תלויים במתאמנים אחרים ובמתי הם ישחררו לכם את המכשיר שעליו אתם מעוניינים להתאמן ועוד.

מנוי לחדר כושר – היתרונות

לעומת היתרונות הגדולים של מולטי טריינר, גם למנוי לחדר כושר יש את היתרונות שלו. עם מנוי לחדר כושר אתם יכולים להנות מליווי צמוד של מדריכי כושר שמסתובבים בין המתאמנים, ויוכלו לתקן את האימון שאתם מבצעים, לתת לכם דגשים שחשוב לשים לב אליהם וגם להתייעץ איתם לגבי סוגי אימון נוספים.

אז במה לבחור – מולטי טריינר או מנוי לחדר כושר?

בסופו של דבר, מדובר כאן על בחירה אישית לחלוטין. אם הסידור מול חדר הכושר נוח לכם, הבית שלכם קטן ולא מאפשר הצבת מכשיר כושר ועוד – יכול מאוד להיות שזוהי הבחירה הטובה ביותר עבורכם. לעומת זאת, אם אתם אוהבים להתאמן באופן ספציפי על מכשיר המולטי טריינר, ומוצאים את עצמכם מחכים לו במשך זמן רב בחדר הכושר, רכישה של מולטי טריינר ביתי יכולה להיות רעיון מצוין בשבילכם.