הכירו את הדרך הנוחה להתאמן עם מכשירי כושר ביתיים

את התענוג של עשיית כושר בבית אנו איננו מתכוונים לשמור רק בעבורנו, והיינו שמחים מאד לשתף עם כל העולם. ברוכים הבאים לעולם מכשירי הכושר הביתיים, שאולי הכרתם, אולי לא, ואולי לא מספיק. למי מכם שאיננו בקיא בנושא, נספר כי בעבר אמנם לא היה נפוץ הדבר בעולם הכושר- בנייה של חדרי כושר פרטיים באמצעות רכישה של מכשירי כושר ביתיים הייתה שמורה בעיקרה לעשירונים העליונים של החברה. ואילו היום, ממש לא כך הדבר, ואילו הוא נהוג בקרוב שכבות שונות של החברה. הדבר קרה אודות להתפתחות מסיבית של עולם הכושר בעולמנו. 

התפתחות של עולם הכושר בעולמנו, אשר קרתה בשנים האחרונות בעיקר תודות לרשתות החברתיות שמעוררות חשק ומוטיבציה אצל רבים מאד מהמתאמנים, הביאה עמה תחושה של עולם חדש. יחד עם הרצון לפתח את עולם הכושר, והמוטיבציה ההולכת וגדלה של מתאמנים רבים, החלה להיכנס גם ביתר שאת הכרה מסיבית יותר גם בתזונה מאוזנת וחיובית. כל אלו הביאו רבים להבנה כי שמירה על הכושר משמעותה בהכרח בריאות וכך החליטו רבים להביא את חדר הכושר הביתה, ולרכוש מכשירי כושר ביתיים.

מכשירי כושר ביתיים ביניהם אליפטיקל, הליכונים ומסלולי ריצה, גומיות ומזרוני יוגה, משקולות בכל מיני גדלים, מכשירים אימון גדולים ומסיביים, ועוד ועוד. הכיף הגדול ביותר הוא, שחברות הכושר נתנו למתאמנים את האפשרות לבצע רכישה בודדת או של כמה מכשירי כושר ביתיים במקביל ולבנות ממש חדר כושר קטן וביתי בבית. למי מהמתאמנים שלא היה בטוח אילו מכשירים מתאימים בעבורו, התפתחה אופציה נוספת של השכרה של מכשירי כושר ביתיים למען ההיכרות עם עולם הכושר וההבנה מה מתאים ומה פחות.

במסע לאחור, בעבר, היה נהוג דווקא כן לבצע אימוני כושר בבית. האם אתם זוכרים את קלטות הוידאו ולאחר מכן הדי.וי.די של אימוני האירובי דרך הטלויזיה? אז אכן בתי אב רבים ושונים היו מתאמנים ממש כך מהבית. כמובן שבנוסף היה נהוג לבצע ריצות, הליכות ואימונים בחוץ, כמו למשל במיקום הידוע- בחוץ הים, וכן להגיע לחדרי הכושר שהתהוו אט אט עם השנים. והנה, שנת 2020 החלה להחזיר את רובנו הביתה, יחד עם פריצת נגיף הקורונה, וממקום שהיו חדרי הכושר הביתיים שמורים בעיקר לחברה הגבוהה כיום האימונים הביתיים הם חלק בלתי נפרד משגרת חיי כולנו.